fredag 28 oktober 2016

Fredag 28/10-2016 20:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen trotts att jag sov 90% inatt så vaknade jag ett otal gånger under natten och var seg som bara fan idag. Kom ur sängen till 10:30 tiden och sedan skulle jag då sticka till ICA för att köpa tvättmedel men fastnade vid datorn och gjorde en uppdatering av intel grafikkort och alla ikoner flyttade sig så jag satte igång att fixa detta och såg sedan att klockan var elva och stack till ICA. Men glömde nästan tabletten fick i mig en macka och sedan tablett men det var inte nog med mat. Så när jag kom hem så mådde jag illa och var seg som bara fan. Men stack ner till tvätten och sedan upp igen. Så sedan fixade jag datorn och så till två så var jag nere och fick igång torken på två timmar igen och så upp igen. Satte igång att sjunga och tänkte sedan spela in lite men idag sket det sig igen. Mer om detta nedan. Så till fyra så hämtade jag upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg en serie när jag åt. Sedan skulle jag spela in lite tänkte jag men det sket sig det med. Kass dag idag. Så sedan skulle jag gå igång med övningarna men drog på det igen och nu är jag sen igen. Så mer? Jo smärtan i handen är nästan borta nu tack vare tabletterna men de kan ge stroke så jag hoppas att jag får något annat har redan tabletter som kan ge blodpropp i benen men det är vid 65 års ålder jag vill inte ha mer proppar tabletter nu. Så mer? Nä nu är det nog för idag ses igen imonn. Och en bättre dag då hoppas jag. Jag vet inte om det är för att jag har inflammation som gör att jag är seg hela tiden eller om det är sömnen.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag bara jag hoppar stretchen tills jag vet med om atrisen.

ROMAN: Ja inget idag på denna punkt men kanske imonn om jag sover så.

MUSIK: Ja gick igång med sången och det gick okey idag även om det är en svår låt så gick det bättre än förra gången. Så laddade jag in allt för att gå  igång med Amazing Grace men när jag skulle sätta igång så slutade ljudkortet igen att fungera och jag fick starta om datorn igen. Men jag kom på att jag skulle ha dragit ut kortet och sedan satt in det igen så hade problemet nog försvunnit men hann inte med det idag. Och jag hann inte efter middagen heller. Det var då kortet la av så jag fick inte nått gjort idag på denna punkt. Men imonn hoppas jag skall köpa nya träningshandskar imonn efter sången sedan måste jag nog gå hem och då kommer jag inte hem förrän till efter tre tiden fram emot fyra skulle jag tro. Jag lutar åt att jag lägger in ackorden för hand istället för jag hinner inte med det om det skall krångla hela tiden. Men vi får se imonn hur det går och när jag kommer hem kanske kan jag åka på samma kort så kostar det inte extra då är det lugnt för jag har tagit av pengarna och jag har inte råd att betala mer nu denna månaden.

TECKNING: Ja köra till söndag hoppas jag om allt går som det skall. Vi håller tummarna för det…

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: