onsdag 12 oktober 2016

Onsdag 12/10-2016 21:00

DAG: Jaha idag är jag sen men kom igång idag till 10:30 fick i mig frukosten och så stack jag till tolv tiden till vagnen. Så sedan åkte jag till mötet och sedan hem igen men hem så gick jag idag. Var hemma till 14:00 och satte igång med att spela pianot ett tag fram till 15:00 då jag uppdaterade datorn till 1607 och laddade sedan hem spelet. Tog sin lilla tid det var 80GB stort. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden. Hade idag kotletter med klyft och såg en serie när jag åt. Så sedan så gjorde jag övningarna och så laddade jag hem ett spel till som var gratis skall ta en dag och spela lite. Så mer? Kort blogg idag jag är sen.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag bara. Men jag packade väskan med för imonn.

ROMAN: Ja idag hann jag inte med mer för jag skulle ut.

MUSIK: Ja fick en timme idag till pianot och lite en halvtimme till sång då jag mest lyssnade på låten som jag sedan skall sjunga.

TECKNING: Ja till söndag hoppas jag att jag kan köra lite till.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile Sad smile

Inga kommentarer: