måndag 3 oktober 2016

Måndag 3/10-2016 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt inatt men jag vaknade tidigt idag. Redan till sex tiden så vaknade jag och låg sedan och försökte somna om igen men det gick inte. Så till 10:30 så gick jag upp och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen idag kände idag kommer det nog gå bra och det gjorde det. Körde till ett och så tog jag lunch och så igen från två till tre. Sedan stack jag till träningen och så hem igen. Så sedan var det middag hade idag köttbullar med mos och såg sista biten av filmen jag såg igår. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så spelade jag lite även om det är meningslöst efter som jag kommer byta dator sedan igen. Men papperna kom inte idag men imonn hoppas jag men jag tror inte jag kommer få nya denna veckan det hinns inte med så bloggen kommer hålla upp ett tag nu tills jag får min nya datorn igen. Sedan måste jag vänta på att backuppen kommer in igen innan jag kan göra mycket. Och det kommer ta två dagar eller nått sånt. Jo jag kunde inte lägga upp nya statistiken för jag har inte fixat till programmet jag måste göra om massor med kopplingar för att bilder och annat skulle komma med igen. Jag gjorde lite fel så jag tog inte och hämtade alla bilder till mappen och då måste jag lägga om sökvägen till programmet igen för att få det att fungera igen. Så jag sket i statistiken denna månaden tar och lägger upp sedan när jag har fått nya datorn att gå igång men sedan måste jag också lägga om och det kommer ta tid. Får se om jag inte tar och lägger in bilderna i mappen med en gång så slipper jag det sedan men det kommer ta tid att göra. Så mer? Jag kanske bloggar med mobilen för  att få upp nått så ni inte tappar intresset helt. Men vi får se tills den nya kommer hur jag gör. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag men jag hoppade både cykeln och gången idag och körde sedan inte heller stretchen helt idag utan gick över till övningarna seg dag idag men rätt okey ändå.

ROMAN: Ja äntligen så kör jag igen trotts att natten var så där så kom jag igång idag. Körde mina två timmar idag och det gick okey igen hoppas att jag kan köra sedan med men det beror på sömnen som vanligt men imonn så kör jag om jag sover vill säga.

MUSIK: Ja körde i lördags och söndags och jag kom inte ihåg mina skalor när jag skulle köar dem glömde av dem i lördags helt och kom inte ihåg hur jag skulle göra i söndags men jag måste få dem nerskrivna annars så kommer jag inte ihåg dem. Men imonn är det piano som gäller för mig. Sedan till onsdag så är det sång och piano med.

TECKNING: Ja vet inte riktigt när jag skall köra på denna punkt imonn går bort sedan är det onsdag men jag vet inte om jag hinner då heller. Men en timme skall jag nog få till hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: