tisdag 24 februari 2015

Tisdag 24/2-2015 20:17

DAG: Jaha till natt igen då ja och jag sov rätt okey fram till sex tiden imorse. Sedan låg jag vaken ett tag men somnade igen och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00. Då jag kom på att jag inte hade nått att göra idag. Så jag gjorde inte nått idag ända tills det var dags för middag. Hade idag pepparbiffar med pepparsås och ris. Kan meddela att jag har blivit bättre på nöt innan så hade jag nästan aldrig nöt men nu så blir det helt okey. Så imonn så skall jag betala mina räkningar och så skall jag se om jag får över till en middag. Har tänkt en potatistortilla med champinjoner och lite vit lök i en gräddsås. Men vi får se om jag har råd till detta skall köpa nya byxor det kommer gå på 400 sedan skall jag ha ett par handskar som går på 150? Så sedan skall jag ha pengar klippning och lite till får se om det går eller inte. Så mer? Jo till tre tiden så gick jag igång med middagen och såg mina serier när jag åt idag. Fick i mig en kopp kaffe och lite godis till detta. Sedan satte jag mig och läste en stund ur deckaren. Och på tal om detta så har jag köpt nya ja vad heter den nya Kepler för ett tag sedan har följt den sedan start så jag skall se om denna är okey med. De skriver kort men less is more som man säger. Så mer? Jo jag har fått iväg ett sms idag men och fått svar mer om detta senare i veckan. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja skall köra igen till torsdag så hoppas jag att smärtan i handleden har gått över så jag kan köra igen. Måste har gjort en dum rörelse just när jag gick ner för det gjorde ont och jag kunde inte göra mer sedan. Så jag la ner hela stretchen men till torsdag hoppas jag.

ROMAN: Ja nu har jag kommit in på huvudpersonen den som det handlar mest om. Men jag hann inte långt idag men jag har imonn att köra med. Men jag kommer inte på nått att skriva just nu men jag hoppas att det blir bättre när jag kör andra omgången. Vi får se hur det går imonn.

Så inget mer idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: