lördag 28 februari 2015

Lördag 28/2-2015 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen sov rätt kasst och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så stack jag till 12:10 tiden. Hoppade på vagnen och drog ut till Järntorget för att träffa min trumkompis. Idag tog vi en promenad och sedan hamnade vi en bit upp och fick i oss kaffe nä latte tog jag och lite till. Snackad lite sedan så gick jag hem idag kom hem till halv fyra tiden och gav upp stretchen och gick igång med middagen. Hade idag korv och pommes och såg mina serier så många jag hann med idag. Har mycket att se imonn. Så mer? En lite kass dag för jag är rätt trött nu men det är kass natt som gör det. Nä nog för idag jo jag har eurojackpot att se men ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter idag eller imonn. Och lotto men de har inte ringt så ingen storvinst där heller men kanske lite. Spana på twitter om det gav nått.

TRÄNING: Ja hoppade idag var illa sen idag så jag tar igen det till måndag.

ROMAN: Nä inget idag men till måndag kör jag igen hoppas att jag kan bli lite mer inspirerad tills dess.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: