onsdag 18 februari 2015

Onsdag 18/2-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen och en jävligt kass sådan inatt. Mina grannar var uppe och pratade men inte nog med det jag fick i mig ett glas citron lime jos och sedan chips med jalapeño och det gillade inte min mage så jag var upp två gånger under natten och tog pulver så kass natt igen. Kom ur sängen till elva nä tolv tiden idag och jag fick i mig frukosten. Sedan till 12:30 tiden så gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:30. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden eller lite efter. Hade idag kotletter med pommes och såg mina serier när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite idag. Efter detta så har jag bara väntat på att blogga jo jag fick samtal idag med två stycken till och med. Så mer? Ja idag är det lotto men jag har inte fått något samtal så ingen stor vinst men kanske lite ni får veta på twitter idag om jag får nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses tills imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn. Hoppas vi på bättre sömn inatt.

ROMAN: Ja gick igång idag efter kass natt men det gick ändå okey idag fick gjort det jag skulle och idag gick jag igång med att skriva har innan sett vad jag skall göra men idag så. Ja jag skrev innan med men idag så körde jag på nytt.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: