fredag 6 februari 2015

Fredag 6/2-2015 20:16

DAG: Jaha till natt och en jävligt kass sådan inatt sov illa hela natten och kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så stack jag ner till tvätten till tolv. Sedan upp igen och gjorde inte mycket idag innan jag stack ner och hängde upp den. Men igår så laddade jag hem ett spel från ubi grow home heter det och man styr en väldigt vobblig robot. Den kan knappt gå men den kan kättra ingen action men lite att göra nu till söndag. Det kostade bara 75 spänn så det var billigt. Kommer mer mera om detta till söndag kväll. Så mer? Jo efter jag hade hängt upp tvätten så stack jag till ICA för att handla lite. Fick ta ut 200 idag igen och köpte för nästa allt. Så sedan hem igen då och innan detta så hade jag satt igång skannern för båda datorerna. Så sedan till kvart i fyra så hämtade jag upp tvätten och så gick jag igång med middagen. Hade idag kotletter med stripes och pepparsås. Såg mina serier när jag åt men hann inte med alla idag så jag har tills imonn igen också. Blir ny träningsmat imonn och så hoppas jag att jag kan köra stretchen med. Så mer? Ja en kass natt men en okey dag hann med allt jag skulle göra så okey då. Jo idag så läste jag ut boken jag läste skall börja på ny tills söndag.

TRÄNING: Jaha tills imonn så kör jag igen då ja hoppas jag skall köra romanen till 14:00 sedan gå igång med träningsmaten med en gång så skall jag nog hinna mer stretchen med hoppas jag. Vi får se tills imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra. Mer om detta imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: