onsdag 25 februari 2015

Onsdag 25/2-2015 20:29

DAG: Jaha till natt igen då ja och en mycket kass natt för mina grannar fick för sig att det var okey igen att prata hela natten. Okey det var inte hela natten men ett bra tag. Så kom ur sängen till elva tiden idag och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till 14:00. Då jag stack till ICA för att handla lite. Jo jag körde mina räkningar idag innan jag gjorde nått och jag kommer få över till lite mat denna månaden så till fredag skall jag köra lite nytt. Så iväg till ICA och köpte lite tog ut lite pengar med innan. Sedan hem och testade att ringa på men det var ingen hemma får säga till dem igen om detta. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag kotletter med pepparsås. Och såg mina serier när jag åt. Så mer? Sedan var jag igen och ringde på men ingen hemma så jag tar det en annan dag. Så mer? Jo lotto men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får se på twitter idag eller imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick okey lite seg var jag efter kass natt men det gick ändå rätt okey att köra idag.

Så inget mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: