lördag 14 februari 2015

Lördag 14/2-2015 20:42

DAG: Jaha nu är jag sen men jag spelade lite idag innan jag gick igång med bloggen. Så till natten igen då ja och en kass natt vaknade många gånger men jag har mig själv att skylla jag drack för mycket igår fick i mig saft innan jag la mig och det går inte bra. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 14:00 då jag gick igång med träningsmaten. Efter denna så skulle jag då kört storstretchen men hoppade den idag kör igång till nästa vecka. Så mer? Jo jag gick igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg mina serier när jag åt. Men jag har ett gäng tills imonn med. Fick ett samtal med idag. Så mer? Ja mer? Nä kommer inte på mer idag jo det gör jag det var eurojackpot igår men fick inget samtal så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag eller imonn om det gav nått. Så mer? Jo det är lotto idag med så vi hoppas och håller våra tummar ja jag gör det för mig iallafall. Så ses vi igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag men jag tar igen det tills måndag hoppas jag.

ROMAN: Ja kom på rätt mycket igår kväll innan jag la mig så jag har att lägga till sedan när jag kör andra omgången. En okey dag efter kass natt.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: