måndag 16 februari 2015

Måndag 16/2-2015 20:22

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass natt inatt. Det brukar vara rätt okey när jag tar stark tablett men inte inatt. Vakande flera gånger och sov kass på morgonen med. Kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Sedan körde jag romanen fram till ett sedan igen från två till tre. Efter detta så var det träningen som gick kasst idag. Och sedan hem jag hoppade stretchen idag och gick på middagen. Så lite av varje idag på teven när jag åt. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto men det är ju som det brukar vara så. Men till denna veckan då smäller det det känner jag på mig eller hur? Så mer? Kass dag idag men ändå en okey dag på det hela. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja seg natt och idag när jag körde så var jag så sen att jag inte hann cykla alls idag. Och sedan när jag kom hem så hoppade jag stretchen helt. Inte bra detta men får jag en okey natt så skall jag nog köra igen till torsdag då skall jag köra stretchen.

ROMAN: Ja seg dag idag men gick ändå rätt okey idag på romanen men jag har mycket att göra sedan på andra omgången.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: