söndag 22 februari 2015

Söndag 22/2-2015 20:12

DAG: Jaha natt igen då ja och en skit kass sådan men det hade jag förväntat mig. Grannarna hade fest och höll igång till fem tiden tror jag sedan sov jag en stund fram till elva. Ja jag sov inte hela tiden vaknade ett otal gånger under denna tid med. Men till elva tiden så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan till tolv tiden så satte jag igång att dammsuga. Efter detta så satte jag mig och såg mina serier till faran kom. Detta var nog runt två tiden tror jag. Då satte vi oss och fick in lite i Google Earth som jag skulle skriva ut idag men det sket sig jag fick efter att farsan stack om installera hela skrivar programmet då kunde jag skriva ut men jag försökte på många sätt men det sket sig så vi satte oss och tittade på mina serier ett tag. Fick en baguette och en cola det var länge sedan jag fick i mig denna baguette den är med räksallad och är illa god. Så sedan när han stack så fick jag igång skrivaren och skrev ut bilderna och sedan gick jag igång med middagen. Idag tog jag köttbullar med mos gott mos, hade inte tänkt detta men då var klockan redan fyra. Så såg min sista serie och åt upp middagen sedan fick jag i mig en kopp kaffe på det med. Så mer? Ja nu fungerar inte mitt tangent bord heller det är något fel på detta programmet har haft fel flera gånger innan men så är det bra igen. Men jag har inget mer att säga. Jo det är lotto ja det var igår men ser det  idag kanske lite ni får spana på twitter idag eller imonn.

TRÄNING: Ja vilan jag hade har gjort att axeln inte längre gör ont så det var bra att jag höll upp med stretchen igår. Men imonn så kör jag igen vi får se hur det går då.

ROMAN: Ja kör igen tills imonn hoppas på bra sömn så skall det nog gå.

Så säger hej för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: