söndag 8 februari 2015

Söndag 8/2-2015 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen och inte nog med att den var kass jag vaknade till fem inatt och sov sedan inte mer. Kom ur sängen till nio tiden och fick i mig en stor frukost idag. Först två mackor sedan två tortillas med pålägg. Så sedan så skulle jag då ha spelat idag men jag hade inte lust idag så jag såg på serier istället. Men först till tolv tiden så dammsög jag. Så efter detta så satte jag mig och spanade på serier. Och när det var dags för middag så fick jag i mig ett par kotletter och pommes. Sedan en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite ur ny bok en norsk författare minns inte vad han heter men den heter snömannen. Så mer? Ja mer? Jo jag fick inget samtal igår från svenska spel så ingen stor vinst men kanske lite. Ni får spana på twitter idag om det gav nått. Så mer? Har köpt andra burken med peperonis tog en annan sort idag och de är goda jag kan inte få nog äter till mat och bara när jag är sugen på nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha då är det träning imonn igen och jag har packat väskan och är redo. Så hoppas jag att jag kan få igång stretchen med men vi får se tills imonn.

ROMAN: Japp har gått in på de odöda nu gjorde lite till lördag men kör igen imonn med bättre fart hoppas jag.

Så nog för idag och tack för idag så ses vi igen tills imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: