fredag 20 februari 2015

Fredag 20/2-2015 20:19

DAG: Jaha natt igen då ja och en jävligt kass sådan inatt. Jag låg ett tag sedan fick jag magknip och så blev jag magsjuk av någon underlig anledning. Men det måsta ha varit något jag ätit för det gick över snabbt inatt. Men jag har ingen aning om vad det var jag åt. Har kollat idag och allt jag åt var okey inget gammat alls. Så skumt men jag låg illa med när jag vaknade idag så hade jag ont i axeln måste ha fått det under natten för jag gjorde inget fel i torsdags. Så men då var det bra idag för jag hade tvätt idag så jag stack ner till tolv efter frukosten och la in. Sedan upp igen och fick sedan vänta på att det skulle köra klart. Sedan så stack jag ner och hängde upp och stack till ICA för att handla lite. Så sedan på vägen hem fick jag ta en omväg för att hämta mitt nya modem. Så innan detta så hade jag satt datorerna på skann. Så när jag kom hem så fick jag vänta på att de skulle skanna klart. Sedan installerade jag det nya modemet och telefonen fungerade inte och det gick inte att byta lösenord och hastigheten gick inte upp. Jag fick det nya dyra modemet så det är bättre än det gamla. Så jag satte på potatisen och så ringde jag till comhem och jag fick ta mobilen för telefonen gick ju inte. Så och telefonen fick jag vänta i sex timmar och lösenordet var fel så jag fick det rätt och så var det hastigheten som jag gav upp på och drog ner den till tio igen från 30-50 där jag bara fick upp 24. Så och sen som fan var jag med middagen potatisen stod på och jag slog av dem och sedan fick jag igång middagen. Hade idag fläsk och löksås sen som fan var jag idag med. Såg mina serier när jag åt men hann inte med så många idag tar den imonn. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Japp skall se om jag kör till lördag alls om axeln är kass känns som jag låg på den och inatt så låg jag väldigt stilla så jag tror det var därför men jag får se om jag vilar imonn och kör sedan till måndag. Jag får se hur det känns tills imonn.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag men jag kör imonn om natten är okey. Vi hoppas på det.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: