onsdag 4 februari 2015

Onsdag 4/2-2015 20:23

DAG: Jaha till natt igen och igen lite små kass natt vaknade till elva tiden idag och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen men startade idag till 12:30. Körde sedan fram till 14:00 så inte så länge idag men jag kom in på nytt så jag la ner. Så efter detta har jag inte gjort nått idag en seg dag idag har inte gjort nått på hela dan idag. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen men jag satt innan detta till tre tiden och kollade på en serie. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag korv och klyft. Och såg resten av mina serier idag när jag åt. Fick i mig en kopp kaffe och så la jag mig sedan fram till nu. Nej jag läste lite innan detta sedan la jag mig fram till nu. Halv seg dag idag men lite fick jag ändå gjort idag så okey då da. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag om det gav nått eller imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag tror jag visst jo jag fick i mig en mjukis idag det var många månader sedan nu.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Nu har jag roterat och det är lite jobbigt att lyfta då så jag har dåligt med tid när jag är klar men jag hoppas kunna öka tempot med tiden.

ROMAN: Ja lite trögt gick det idag men jag fick min timme och lite till idag sedan kom jag in på ny person och jag tog paus då tar det imonn. Så jag slutade redan till 14:00 idag. Men imonn så skall jag gå igenom den nya och sedan köra. Kan meddela att jag har kommit till sidan 100 nu och jag började på 80 så det ser bra ut jag hoppas komma upp i 200 nått sånt men jag tror det skall gå för jag har tagit alla personer som inte är med så mycket just nu. Det är mycket mer att skriva om de som är med mer så jag hoppas komma upp till en 200 sidor nått sånt.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: