tisdag 17 februari 2015

Tisdag 17/2-2015 20:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt. Vaknade ett otal gånger under natten och till morgonen så lyckades jag somna ett tag. Idag hade grannen inte igång sin mobil jo det gick igång men bara en gång sedan somnade jag igen. Så okey morgon idag och fick i mig frukosten sedan körde jag igång med romanen. Men idag var jag sen så jag kom inte igång förrän till 12:30 idag. Körd fram till 14:30 så jag fick mina två timmar ändå. Så efter detta så stack jag ut och handlade lite gick på nästan tre hundra idag. Så kom hem och så gick jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och potäter och såg mina serier när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och två semlor. Så mer? En lite små kass dag idag men det börjar med kass natt så det är som det brukar vara så. Så mer? Imonn så kör jag igen kan hoppas på lite bättre natt då. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppas att jag sover bättre till torsdag så jag orkar köra stretchen måste det nu har hoppa allt för länge.

ROMAN: Ja körde idag och det gick okey men jag har inte mycket att lägga till nu kommer knappt på nått idag men jag hoppas det kommer mer när jag kör igång med det. Har nu sett vad jag skall göra och sedan om ett par dagar så skall jag göra det jag skall göra. Sedan hoppas jag att jag kommer på mer till andra omgången.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: