söndag 15 februari 2015

Söndag 15/2-2015 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade till sju tiden men lyckades somna om igen och kom ur sängen till tolv idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga. Efter detta så gick jag loss på mina serier och såg idag att jag hade missat en varför vet jag inte men en var inte med. Såg fram tills det var dags att laga mat idag hade jag kotletter med klyft och såg mer serier när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och sedan så satte jag mig och läste lite och nu är jag här. Så mer? Det tar så mycket tid att se alla serier så jag tror jag skall skippa en som tar upp mycket tid för mig. Hinner inte med nått mer än att se på söndagar så jag tror jag tar bort till nästa vecka en serie. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo det var lotto igår men jag fick inget samtal så ingen storvinst men kanske lite ni får spana på twitter idag om det gav nått eller så tills imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn. Så skall jag köra stretchen imonn med men då skall jag göra snabba armhävningar så det inte blir så jobbigt. Mer om detta imonn.

ROMAN: Jaha imonn så kör jag igen har just nu läst och rättat lite skall sedan gå igång med att skriva får vi se hur det går då. Mer om detta imonn.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: