onsdag 11 februari 2015

Onsdag 11/2-2015 20:18

DAG: Jaha till natt och en rätt kass sådan inatt vaknade många gånger under natten och sedan också på morgonen. Jag vaknar av grannens mobil som går igång under en timme tyvärr. Så till lite efter elva kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med att skriva romanen, körde den fram till 14:00 då jag stack till apoteket. Sedan hem igen och gick nä jag ringde ett support samtal först till comhem. Jag har haft problem med min uppkoppling på min mobil men det var mobilen som var fel på. Hoppas det kommer en uppdatering snart men jag tror att han la till så att min 5G uppkoppling gick igång för den är det nu. Innan kom den inte fram men nu har jag laddat in både 2,4 och 5:an. Så mer? Jo jag beställde nytt bredband med jag la till 50 och gick upp på 100 och sedan la jag till upp till 50 uppströms så jag betalar nu 100 mer men får då 100 och 50 ner eller uppströms kommer inte ihåg vad det är men innan hade jag 50 och 10 nu har jag 100 50. Och det kostar bara 100 mer då får jag dubbelt så mycket så jag är nöjd med det. Så sedan kom jag då hem och gick igång med middagen till fyra tiden eller om det var innan såg inte på klockan idag. Jag hade karréer med stripes och såg mina serier sedan också en film. The monunents men eller nått sånt. Den var okey men jag sparade den inte. Så mer? Nä nu kommer jag inte på mer för idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha har packat väskan idag och jag har gjort mig redo för att köra imonn. Vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Ja körde idag och det gick rätt okey men det tar ändå emot lite var inte pigg idag heller när jag sov rätt kasst natt. Men lite fick jag gjort och jag är nöjd med dagen idag.

Så inget mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: