måndag 1 augusti 2011

Måndag 1/8-2011 21:46

DAG: Jaha ny månad och jag fick upp den nya statistiken i morse, sov så där inatt vaknade ett antal gånger sista gången till elva tiden. Låg sedan kvar till halv tolv innan jag gick upp. Efter toan så la jag upp nya statistiken på hemsidan, efter detta blev det frukost. Så testade jag trummorna idag med med mer om detta nedan. Så gjorde inte mycket idag mer än detta så spelade jag lite spel med ett tag annars så gjorde jag inte nått fram till fyra då jag drog till träningen. Tränade sedan hem stretchade och så middag på detta. Fick lägga till mer vatten till woken men när jag fick den varm så blev den rätt bra. Såg på Simsons och family guy idag när jag åt. Så sedan fick jag också i mig lite glass idag hade en halva kvar som jag tog precis nyss. Jordgubbsglass men det var för söt gillar inte socker nu sedan ett antal år. Tål inte mycket alls innan jag mår dåligt av det, har slutat ta det i teet med med det är sedan länge. Gillar salt nu igen ett tag så åt jag knappt nått men nu igen så drar jag på med det. Men inte mycket för sött. Så mer? Jo jag vann 21 igår men tog sedan en triss och vann inte nått. Så var det med det, hade behövt till en dammsugare ju men blir inte så mycket dammsugare för 21 spänn. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera förhoppningsvist pigg med efter bra sömn inatt. Vi får se hur det går med det.

TRÄNING: Japp idag så roterade jag alla övningar så det var rätt tungt idag. Men det brukar det bli när jag gör så om ett par veckor så kommer det gå lättare igen. Svettigt idag med men det blir nog lite cykel imonn med om vädret håller i sig. Men jag måste ringa först till sjukgymnasten innan jag drar.

ROMAN: Jahapp skall köra imonn då ja om bara sömnen kommer någorlunda inatt. Vi håller tummarna för det.

MUSIK: Ja spelade idag två minuter och fick ont men det gick snabbt bort så jag testade lite till och det gick bort igen. Så jag vet inte om det ändå är lite bättre men skall ringa imonn ändå och höra mig för. Jag trodde att det skulle vara borta nu men det kanske tar lite längre tid bara? Vi får höra vad han säger om det.

En bra dag idag och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: