tisdag 16 augusti 2011

Tisdag 16/8-2011 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade igår runt två tiden men kom inte ur lurarna förrän till tre tiden. Sov sedan fram till sex tiden då jag vaknade för första gången sedan sov jag och vaknade fram till tolv. Kom då upp och fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen. Efter som jag var sen idag så var jag inte klar förrän till tre tiden. Stack då till ICA för att handla lite tog ut 500 på vägen dit, köpte lite och så lämnade jag tillbaks ett mögligt bröd som jag hade. Fick avdrag för detta idag och så drog jag hem. När jag kom hem så drog jag i mig en mjukis och så satte jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och kebab sås såg på min serie idag när jag åt med. Så mer? Jo idag när jag kom upp så fick jag en blå skärm andra jag fått med denna datorn. Och jag hann inte se vad det stod men något om hårdvaru fel sedan startade den om igen. Så efter jag var klar med romanen så drog jag igång en koll av datorn men hittade inget alls fel. Jag kör HPs felsöknings program men det hittade inget idag så jag vet inte vad det var som gick fel heller. Vi hoppas att det var tillfälligt bara. Så mer? Jo jag fick också en ny version till min mobil ett nytt OP tror jag att det var lite nytt men mest det samma dock så ändrar skärmen läge lättare nu, ja snabbare än innan. Det var nära att jag sabbade det men för jag såg inte hur mycket laddning det var kvar i den och det tog nästan slut när jag uppdaterade men jag la till ström efter så det klarade sig. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Ja känner inte av nått idag men det brukar jag inte göra på måndagar får se hur det går till torsdag.

ROMAN: Ja sen idag men ändå rätt pigg eftersom jag låt ända till tolv innan jag gick upp. Fick mina tre sidor idag med.

MUSIK: Ja skall då se till torsdag om jag kan spela lite längre då skall testa till tre minuter och se vad som händer då. Måste testa innan han ringer till måndag.

Ja det är inte mer kvar än Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: