torsdag 4 augusti 2011

Torsdag 4/8-2011 21:42

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade som jag skulle igår men sov sedan rätt kasst under natten. Vaknade ett otal gånger sista gången till sju gick då upp och fick i mig frukosten sedan så la jag mig igen. Jag låg och vred mig ett bra tag men så somnade jag korta stunder fram till tio tiden. Men jag var seg idag och det var en kass natt. Så efter detta så satte jag mig och spelade lite men fick ont igen efter två minuter som innan. Efter detta har jag inte gjort nått alls på hela dan, förbannat tråkigt och slött så när klockan ringde till fyra så drog jag iväg. Till träningen men körde så där idag hem stretch och så middag och den fick jag inte heller i mig idag. Smakade inget vidare idag så det mesta gick i bingen. Så såg på Simsons och family guy idag när jag åt. En kass dag idag men jag kommer igen imonn med nya tag, hoppas jag. Vi får se imonn jo jag vann inte nått på lotto heller som vanligt, suck.

TRÄNING: Seg träning idag och jag skippade joggen idag körde en minut sedan gav jag upp kände inte alls för det idag. Nu är det inte ofta som jag hoppar så en gång är inte farligt tror jag.

ROMAN: Ja vi hoppas på bra sömn inatt så skall jag köra igen imonn.

MUSIK: Nä inte mer än två minuter trummor idag…

Ja jag kommer igen imonn med lite mera fart hoppas jag vi ses då. Och Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: