fredag 19 augusti 2011

Fredag 19/8-2011 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade till två tiden men låg med lurarna på fram till tre. Sov sedan rätt okey fram till nio tiden sedan igen till lite efter elva tiden. Kom ur sängen och fick i mig frukosten sedan drog jag igång med romanen. Körde på denna till lite efter två tiden då jag drog i mig en mjukis. Sedan så stack jag iväg till ICA för att handla, handlade och så på vägen hem så kom jag ihåg att jag skulle kolla dammsugaren. Men jag tror det blir en volta igen ligger bättre i pris runt 1000 med extra påsar. Så sedan drog jag hem och satte igång med middagen med en gång. Idag hade jag fiskpinnar och potatis det var så där idag men det gick ner ändå. Såg min serie idag med när jag åt men sparade en tills imonn har då tre att se så jag måste komma igång tidigt med stretchen imonn. Så efter detta så har jag inte gjort mer än spelat lite på bejeweled 3 ett tag. Så mer? Jo ingen bok kom idag heller kommer nog inte förrän till måndag då. Så mer? Jo det är lotto igen imonn ni kan redan nu börja att hålla tummarna för mig så kommer jag kamma hem lite stålar imonn. Jag räknar med er. Ler 

TRÄNING: Ja har lite ont i armarna idag och i magen men kom på idag när jag vaknade att jag tog fel tyngd på armarna igår. Ja på stång så tog jag alldeles för lite tog där 35 men skulle hå gått över 40 på den. Men det tar jag igen till nästa torsdag. Storstretch imonn hoppas att jag kommer igång tidigt så jag hinner med allt jag skall göra.

ROMAN: Ja tre sidor idag med och rätt tidigt klar med. Men imonn så är det novell som gäller för mig skall köra imonn och sedan även nästa lördag som sista gång.

MUSIK: Tänkte jag skulle ha spelat lite idag men blev inte av idag var sen.

Och inget på läsning heller idag inte bra skall se om jag hinner till söndag köra lite. Men då skall jag skura köket så vi får se. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: