torsdag 24 juni 2010

Torsdag 24/6-2010 21:43

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade rätt bra igår till tolv tiden nått sånt. Sov sedan fram till nio, (ja nio igen) men låg då kvar i sängen till halv tolv innan jag gick upp. Tror jag slumrade ett par gånger med under denna tid. Fick i mig frukosten och sedan så betalade jag räkningarna och beställde en bok. Efter detta drog jag igång med musiken, men jag höll bara på en tio minuter innan klockan slog ett och det var dags för lunchen. Fick i mig denna och efter detta så tappade jag farten på musiken så jag la ner det till två tiden. Inte mycket gjort idag inte, kanske är bra att ta ett litet uppehåll så kommer jag igen med nya krafter igen, efter midsommar. Vi får se hur det går. Jo det gjorde inte alls ont i nacken inatt för jag tog tabletter innan jag somnade igår. Kände av min nacke så jag tog dem för att kunna somna som jag ville. Och när jag vakade idag så kändes inget alls, men då låg jag med vanlig kudde i fem dagar, innan jag fick den nya. Vi hoppas att det inte alls gör ont så är den saken ur världen. Så sedan till fyra så drog jag till träningen som vanligt. Körde på där och sedan hem stretchade och så middag. Kollade på famely guy (nä jag har inte lärt mig stava till det ännu) men när det tog slut till nio så bytte jag till mythbusters i en tio minuter. Så mer då? Jo jag vann inget igår, måste säga att ni är inget vidare på att hålla tummarna. Men till lördag så smäller det till det känner jag på mig. Så mer? Det var något jag skulle säga idag tror jag visst men kommer inte ihåg det nu. Jo det var att mina fondpengar tappade igår såg jag ju men det var visst nått med börsen såg jag sedan i aftonbladet. Så nu vet jag varför det gick så. Mer? Nä inte idag ses igen till lördag eller kanske söndag nu skall jag ha lite ledigt och fira midsommar. Jag säger Trevlig midsommar till er alla och ät mycket sill, men inte så mycket flytande näring det är inte så bra det i längden. Ha det bra tills vi hörs igen. Trevlig Midsommar!

TRÄNING: Japp var tungt idag men jag körde på ändå och det gick bra. Tyngst var det på intervallen när jag körde cardion men det gick lättare sedan när jag bytte till cykeln. Det var för att jag körde 10 kilo för mycket på benen i måndags som det tog emot idag.

NOVELL: Jaha då skall jag ringa till dem i nästa vecka jag vill inte veta svaret bara att de inte glömt bort mig. Så får vi se vad de säger…

ROMAN: Japp vi hoppas på bättre fart sedan efter midsommar på alla punkter men mest på denna. Men som vanligt hänger det på sömnen.

MUSIK: Ja kom igång sent idag efter jag hade betalat räkningar med mera men hann iallafall att skriva ner det jag skulle göra idag. Och lägga dit en inledning på den, kommer igen till måndag med mera fart hoppas jag.

Så som jag sa här innan så önskar jag alla en Trevlig Midsommar! så hörs vi igen lite senare i denna vecka igen. Det är dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: