söndag 13 juni 2010

Söndag 13/6-2010 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, nej grannen gick inte ut på kvällen utan hade hela festen hemma. Så till två tiden så kunde jag ta av mig musiken och försöka somna. Tror jag somnade någon gång till tre tiden så inte bra sömn natt inte. Vaknade idag till elva tiden men kom inte upp ur sängen förrän till tolv. Fick i mig frukosten och sedan så drog jag igång med dammsugningen. Fick igång webprogrammet efter detta med hela dagen idag på det var till ingen nytta alls. Det var att bygga med frontpage det går inte på linux server som jag har så det gick inte alls idag. Och nej allt gick att bygga men eftersom jag inte har frontpage så var det till ingen nytta alls. Så kommer inte ihåg när jag var klar men tror det var någon gång till tre tiden. Jag drog i mig en mjukis och sedan gick jag loss på middagen. Hade idag korv och mos kollad klart på min serie och sedan kollade jag på King ett tag men hade ingen lust idag. Så jag la mig fram till nu och somnade lite med är rejält trött idag alltså, hoppad jag sover bra inatt bara. Kort blogg idag men kommer igen imonn med mer om ni har tid.

TRÄNING: Ja en kort ryggstretch idag bara inget mer.

NOVELL: Ja vi har inget idag på denna punkt…

ROMAN: Ja om allt går bra så skall jag till tisdag köra på denna punkt.

MUSIK: Jaha bra sömn så skall jag förhoppningsvis få till nått imonn.

Japp då skall vi se om jag vann nått idag men ingen har ringt så ingen storvinst iallafall. Jag säger trött Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: