onsdag 23 juni 2010

Onsdag 23/6-2010 20:10

DAG: Jaha jag låg just nu på min nya kudde och fantiserade. Jag hade vunnit 23 spänn på lotto och jag skulle ut och partaja partaja partaja. Men så såg jag på klockan och den var mycket så jag fick ge upp partajandet för idag. Så natten, somnade någon gång till tolv tiden och sov sedan fram till nio. Kan inte riktigt förstå varför jag skall vakna just till nio hela tiden för, men så är det. Låg då vaken ett tag men det gick inte att somna om igen så jag gick upp. Fick i mig frukosten och sedan så drog jag igång med romanen, var idag klar till ett tiden redan. Men då fick jag en tidig start med så. Efter detta drog jag till ICA och handlade lite sedan hem igen. Jo jag kom på nått jag gjorde igår jag köpte två nya pennor på vägen hem från ICA. Så nu är jag laddad igen, synd bara att jag inte har någon vidare fart på skrivandet idag. Så efter ICA så gick jag loss på, nej så var det inte alls. Innan jag gick till ICA så lagade jag träningsmaten, efter det så drog jag till ICA och handlade. Så var det, blir fel ibland men när jag kommer upp tidigt så har jag så bra med tid så jag kommer inte ihåg allt jag gör. När jag då kom hem så drog jag i mig en mjukis och satte på samma gång igång med middagen. Körde karréer med klyftisar idag, och kollade som vanligt min serie. Japp sedan diskade jag och kollade lite mer på teven, såg klart serien och gjorde inte ett dugg sedan fram till det var dags att käka lunch. Fick i mig den idag med men jag har köpt på mig alldeles för paprika kom jag på idag. Men skall ta en hög imonn till träningen sedan får jag peta i mig resten till fredag innan jag åker. Så efter detta, ja lunchen, så kollade jag lite mer i romanen men mer om detta nedan. Och nu är det blogg så var det för mig idag hur var det för dig? Bra hoppas jag. Jo jag glömde att idag fick jag även den nya nackkudden Var och hämtade den på samma gång jag handlade. Det kommer ta två tre dagar innan jag kan ligga normalt på den. Låg en liten stund idag när jag kom hem och det kändes direkt i ryggen när jag låg på den. Det tar två tre dagar innan man fått vänja sig vid det nya liggläget och detta kan göra lite ont, vi får se hur det känns imonn. Så mer? Har redan blåst en 1000 lapp av lönen idag får se hur mycket jag har kvar tills jag betalt av räkningarna. Då gick det 550 för kudden och sedan en omgång med först 300 och sedan 200, det blir 1000 blåst redan nu. Vi får se hur denna månad går ihop men jag är mer orolig för när jag skall betala bredbandet. Men kommer detta i en månad då jag inte köper mat så kommer det gå suveränt annars går det åt skogen. Vi hoppas på det första. Och att jag kammar hem lite stålar idag med på lotto. Vi får se hur det gick tills imonn som också blir sista dagen med blogg fram till söndag, tror jag, eller om jag kommer tidigare får se. Jo en sista grej jag kollade min pension idag och det hade gått ner för första gången nu förlorade en 1000 denna månad. Varför vet jag inte har alltid gått upp innan men något har hänt vet ej vad. Vi får se till nästa månad hur det ser ut då.

TRÄNING: Japp vi får se hur mycket smärta det blir att byta kudde men hoppas på inte allt för ont. Nu skall jag köra igen imonn då och vi hoppas som vanligt på bra sömn, så skall det nog gå bra.

NOVELL: Nä inget idag heller, det lutar åt att jag får ta och slå en signal tills nästa vecka och höra så de inte glömt mig. Men skulle tro att de har mycket att göra så det kommer nog så småningom. Men det har gått fem månader nu och de sa tre-fyra…

ROMAN: Japp jag körde på idag men inte länge hade ingen lust idag alls fick ändå lite ur mig så jag är nöjd med dagen ändå.  Så kollade jag på den gamla versionen av huset. För jag skall ha med lite av det innehållet i den nya. När jag sist flyttade alla papper över till bokhyllan så tog jag ut detta manus. Så jag hittade det med en gång, det var roligt att läsa igenom detta. Det är 85 sidor långt det ger en 160-170 sidor i boksidor så det hade varit okey att gå loss på. Vi får se hur det nya blir men jag måste ha mer samtal med, har lite samtal i den nya men det är ju bara en story som jag går igenom man lägger till massor till den när man väl skriver ner den. Så vi får se men nu har jag ett par dagar ledigt från det så kommer jag igen med nya krafter sedan.

MUSIK: Japp får se vad jag gör imonn då, men jag måste betala räkningar imonn så de kommer in i tid till banken. Men sedan skall jag se vad jag skall göra, tror det blir till hemsidan ändå. Men vi får se hur det går med det tills imonn.

Jadå är det lotto hade suttit gott med en liten vinst till midsommar, tummarna tack. Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: