fredag 18 juni 2010

Fredag 18/6-2010 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja, sov väl så där inatt men vaknade ett antal gånger inatt med. Sedan när jag väl kom ur sängen hade jag ont i ryggen. Trodde jag, men jag har kommit på varför jag inte blir av med det onda. Till en början så var det en lite smärta i ryggen som jag behandlade och blev av med. Men ändå gjorde det ont men inte i ryggen utan i nacken kom jag på när jag vaknade idag. Jag har en ortoped kudde och den har nu gett upp. Det är därför jag har ont nu men då inte i ryggen utan i nacken. Har legat på den så pass länge att den har tappat formen så därför har jag ont i nacken. Testade idag när jag vaknade att ligga på sidan av den då gjorde det inte ont i nacken. Men den har tappat formen helt så jag bestämde mig för att köpa ny. Men jag har ju inga pengar så jag tänkte skall köpa en till nästa vecka. Då stålarna kommer in, det var planen idag. Och till tolv så drog jag ner till tvätten och fick in den sedan upp igen för att vänta på att det skulle ta 45 minuter. När det gjort detta så var jag nere igen och hängde upp den samma. Efter detta så drog jag till ICA för att handla lite och då skulle jag ta ut en 100 men såg då att jag fått in lite stålar på kontot. Så efter jag handlade så satte jag mig framför datorn och hittade ett ställe på nätet som har dessa kuddar. Jag fick ta en konto men när jag skulle betala så var det inte alls med kontokort som det gick, och det stod att det skulle gå, utan på postförskott eller faktura. Så jag avbröt köpet och hittade en ny site jag köpte på. Kan bara hoppas att det var en bra site för det var en net adress, brukar vara rätt skumt på dessa siter med net. Men jag köpte och skall nu komma någon gång till nästa vecka, tisdag onsdag nått sånt tror jag. Så får då hoppas att det kommer jag köpte en sissel kudde jag köpte tror att de är bra men inte så dyra ändå. Det gick på 560 med frakt kan då bara hoppas att det kommer nått, men vi får hoppas på det bästa. Annars ligger jag 560 back redan, tummarna tack. Så efter detta så gick jag loss på webprogrammet men det gick inget vidare idag. Jag följde boken men det blev inte som han sa att det skulle bli. Men jag kommer ändå inte använda detta så, men det är irriterade att det inte blir rätt. Det var mycket kod att lägga in med så det orkar jag inte göra sedan när jag kör själv. Men det går att lägga in annat som inte har så mycket kod alls att lägga till. Så hade kanske tänkt använda detta till foton men inte med all den koden så skiter jag i det. Och få fick jag det inte att fungera heller så, så jag skippar det sedan ändå. Så efter jag var klar med detta, även om jag inte lyckades med det, så drog jag ner och fick upp tvätten. Innan dess så hade jag kört igång ugnen så den var varm när jag hade fått in tvätten. Jo jag glömde en sak om tvätten jag glömde ta med handuken som jag har på träningen idag så när jag var nere för att hänga upp så kom jag på det och hämtade den. Så den körde jag i torktumlaren när jag kom tillbaks igen från ICA. Så efter detta så gick jag igång med middagen, hade idag karréer med pommes. Satt och kollade på min serie som vanligt när jag åt. Sedan till när jag fick i mig lunchen så kollade jag på hulken på en film kanal. Men bara slutet på den, så det var nog allt för idag det. Japp det kommer inte mer idag på denna punkt.

TRÄNING: Japp jag har bytt tillbaks till min gamla kudde, alltså den vanliga gamla kudden. Så hoppas jag att smärtan släpper i nacken till jag skall träna på måndag. Men jag vet i fan om den gör det, skall smörja in tills måndag så hoppas jag att det inte kommer igen tills jag får den nya kudden. Om jag får den? Vi hoppas på att den kommer…

NOVELL: Nej inget idag heller, har de glömt bort mig eller. Nu kommer det över till 5 månader tills nästa vecka. Men kan inget annat än att vänta. Ja skall köra tävlingsnovellen tills imonn då om jag sover bra vill säga. Vi hoppas på bra sömn…

ROMAN: Ja ett uppehåll imonn då om allt går som det skall. Så kör jag igen till tisdag, om det går som jag hoppas.

MUSIK: Jaha vi kör inte förrän till måndag igen då ja, skall köra ett par grejor till till hemsidan och så får vi se vad jag gör med “låten”. Tror jag måste ändra tempo i den ändå om jag skall klara av att spela hela låten. Men vi får se hur jag gör med det sen.

Ja det är lotto lördag imonn så jag hoppas att ni håller tummarna för mig imonn. Har nu en sista 100 som jag skall satsa på lotto till nästa vecka men sedan har jag ju mer pengar. Får se hur mycket som blir över denna månad då. Jag säger Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: