fredag 4 juni 2010

Fredag 4/6-2010 20:01

DAG: Japp rätt okey natt inatt, somnade till tolv tiden och sov sedan till sex tiden då jag var uppe på toan. Sedan somnade jag om till nio tiden, efter detta sov jag inte mer än korta stunder. Kom ur sängen till elva tiden då jag fick frukosten i mig och laddade för att slänga in tvätten. Det gjorde jag och sedan gjorde jag inte ett dugg fram tills jag skulle hänga upp den. Efter det skulle jag stuckigt till ICA men jag satte mig framför musikdatorn och ominstallerade den. Bara att detta tog en jävla tid så jag kom inte iväg förrän till två tiden. Och jag kan meddela att det inte fungerade som det skulle heller. Men jag stack snabbt till ICA och köpte lite sedan hem och satte igång med webprogrammet. Idag gick det inte bra jag var sen och fick det inte att fungera som det skulle, men jag tror jag gör om, om det går tills söndag. Vi får se hur det går. Sedan till kvart i fyra så drog jag ner och plockade upp tvätten. Efter detta var det middag för mig, karréer med ris idag. Men jag blev inte mätt idag alls kändes som jag inte ätit nått alls efter jag var klar med middagen. Så kollade på min serie idag med sista blir imonn som går för denna vecka. Så kollade lite på teven när jag åt lunchen med. En rätt kass dag idag ändå sov jag rätt bra inatt.  Men jäkt är inte bra när jag skall läsa på, det brukar skita sig så även idag. Men det tar jag igen till söndag, hoppas jag. Mini blogg igen då ja.

TRÄNING: Japp känner av i magen idag så det kändes att jag höjde igår. Tror jag skall ta en cykel tur imonn innan stretchen om vädret håller i sig. Vi får se hur det går då.

NOVELL: Nej inget idag heller…

ROMAN: Ja vi hoppas på bra sömn inatt så skall det nog gå att skriva imonn.

MUSIK: Nä inte på denna punkt idag även om jag pillat med musikdatorn ett bra tag. Kommer igen till måndag med mera.

Ja har inte mycket mer att säga idag så jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: