söndag 25 april 2010

Söndag 25/4-2010 20:05

DAG: Jaha sen idag men det var inte mitt fel idag fick samtal. Men nu till dagen ja eller till natten som vanligt. Somnade inte som jag skulle igår för jag glömde ta tabletterna så det tog en och en halv timme till innan jag somnade, då var klockan runt två tiden nått sånt. Sov sedan ganska bra med ett par vak fram till tio tiden då jag inte orkade gå upp. Så jag låg kvar till elva tiden innan jag kom ur sängen, fick i mig frukosten och sedan drog jag igång med dammsugningen. Efter detta följde webprogrammet tog lite längre tid idag runt två timmar. Jag fastnade på sista grejen jag skulle göra, och den lyckades jag med förra gången. Men inte nu jag höll på tills jag gav upp vid tre tiden. Men jag var på det efter detta med för jag kom på, ja jag trodde det allafall, hur man skulle göra. Men det gjorde jag inte skall gå loss på en ide jag fick för en stund sedan. Men jag tror jag inte klarar av det så jag skiter nog i det, och det behövs inte heller fixas för nästa övning har inte med det alls. Men skall göra en gång till och se hur det går, kom på det när jag höll på men orkade inte göra då skall se om jag försöker en gång till så skall jag nog kunna få till det hoppas jag. Men ni får veta hur det gick tills imonn om jag minns att lägga in det. Så efter detta så var det dags för middag och jag hade fläsk och pasta idag. Jag öppnade ett paket med fläsk igår så jag var tvungen att ta det idag. Imonn är det ju träningsmat som gäller så då hade det legat till tisdag. Viket hade varit okey om det inte varit fryst tror inte det håller till tisdag så jag tog det idag. Efter detta så fick jag även i mig lunchen, kollade lite på teven men kan inte se så sent så jag såg inte klart. Sedan efter detta så satt jag mig framför datorn och körde spotify en stund inte heller detta är bra så sent för sömnen då. Men lite musik fick jag ändå i mig, det var ett tag sedan nu. Jo på webprogrammet så kan jag nog denna gången. Dock så finns det övningar som inte är mer än lite text och ingen förklaring på hur det görs. Som jag fick idag det gick inte, men jag gjorde det förra gången minns jag. Men då var inte allt med som nu det är inte det lättaste lägg sedan till att allt är på engelska med. Men jag kan inte fatta alla olika sätt att ändra texten och sidan. Men kan göra på flera sätt och det blir lite för mycket att hålla i huvudet. Jag får ta ett sätt och sedan köra det, för det går att ända div:arna på flera sätt och sedan finns det andra classer som kan ändar dem med och ID som också ändrar dem och allt går i en ordning som jag inte minns. Så jag skall köra ett sätt att lägga upp det och inte köra alla tre då går det inte så bra. Och en regel är högre än en annan medans en annan regel går att köra över. Jag får som jag sa köra ett sätt så jag inte blandar ihop dem alla. Och jag tror inte jag skall lägga upp sidan som han har gjort heller så det kommer nog inte behövas allt jag läser på. Men jag har kunnat och förstått allt jag läst så tror jag skall kunna denna gången. Hoppas jag iallafall så jag får upp den nya sidan någon gång. (Innan jul!)

TRÄNING: Jaha det är dags igen för lite träning då ja, efter bra natt så skall det nog gå bra hoppas jag. Idag körade jag bara en ryggstretch så inte mycket att rapportera idag inte.

NOVELL: Ja vi får se imonn om något brev dyker upp då…

ROMAN: Jaha har sett i min almanacka och det blir inte till tisdag som jag trodde jag skall klippa mig den dan. Så till onsdag så kör jag igen då.

MUSIK: Jopp imonn skall jag då ändra refrängen då får se hur det går då. Hoppas det går bra största problemet är att hitta rätt gitarr och bas, har bytt det så många gånger så jag vet inte vad jag hade innan. Men jag kan förhoppningsvis höra vad det är och ta det den vägen. Vi får se imonn.

Jo innan jag slutar så fick jag för mig igår att det var söndag så jag skrev att ingen storvinst hade kommit, det var ju fel. Men idag är det söndag och ingen storvinst har kommit, så jag hade rätt redan igår. Vi hoppas på lite iallafall när jag kollar mina mail idag. Jo kan tillägga att aftonbladet har fixat mina besökare nu så jag kan se hur många som är uppe igen. De svarade inte på mailet men fixade det ändå. Nä det är dags att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: