fredag 23 april 2010

Fredag 23/4-2010 20:01

DAG: Jahapp natt igen då ja, somnade till tre tiden inatt så inte så mycket sömn blev det. Vaknade till tio, halv elva tiden idag. Tror klockan var tio något första gången jag slog upp ögonen men orkade inte upp då utan låg till elva tiden innan jag kom upp. Fick i mig frukosten och sedan till tolv tiden så drog jag ner och slängde in tvätten. Hade mycket tvätt idag var knappt jag fick in det i maskinen idag. Men jag tvättade sängkläder idag med det tar plats, och ett par träningsbyxor som var för stora. Körde dem i 60 grader så de skulle krympa lite så det var fullt i maskinen idag. Japp sedan upp och skulle köra igång med träningsmaten, för jag tog fram av misstag kycklingen igår. Av någon anledning så tog jag fram det igår skulle ha väntat med det tills idag. Men jag hade inte allt för att göra maten så jag fick vänta tills jag varit ute och handlat idag. Så sedan till 12:45 tiden så drog jag ner och hände upp den samma. Efter detta (ja vet att jag sa detta innan men orkar inte fixa till det nu) så skulle jag köra igång med träningsmaten. Och det var då jag upptäckte att jag inte hade allt för att göra detta. Så  jag drog iväg till ICA och handlade för över 300 i mat. (oj måste ta och vända kycklingen jag ställde in den för 45 min sedan så det är dags att vända nu, kommer snart igen) Jaha tillbaks igen, ni märkte knapp att jag varit borta eller hur. Tog inte mer än en fem minuter att vända dem. Men det får få fram till kvar i åtta för att  gå klart. Japp jo innan jag stack till ICA så betalde jag mina räkningar med. Får lite pengar över denna månaden med, om inget oförutsett inträffar vill säga. Fick sparat en 1000 ing nu kanske kan bli en till men vi får se hur det går med detta. Jo efter matinköpet så satte jag mig med webprogrammet och körde en timme. Och denna gången fattade jag allt hoppas jag, vi får hoppas att den går bättre in denna gången. Så när detta var klart så var det bara 15 minuter tills jag skulle ta upp tvätten. När klockan slog så drog jag ner och fick upp allt. Men jag glömde att ta fram kycklingen (ja benen jag skulle göra idag alltså) skulle också satt igång ungen för detta men gjorde det efter jag åt lunchen idag. Så jag fick fram benen och lät dem ligga på diskbänken så att de skulle tina lite innan jag satte in dem. idag åt jag kotletter med pasta, det är gott men inte så mättande som annan mat. Kollade på min serie och lite annat när jag åt. Efter detta så kom jag på att jag måste sätta igång ugnen med för att kunna göra kycklingen. Så den slog jag på och så tog jag lunch kollad lite till på teven när jag åt. Så efter detta så fick jag in kycklingen i ungen och lite senare så drog jag igång med bloggen. Hoppas att kycklingen hinner svalna bara till jag skall lägg mig. Vi hoppas på det. Japp det var nog allt för idag det ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha bara en ryggstretch idag men efter torsdag är det lugnt fram till lördag då den stora stretchen går loss. Men det känns bra igen var lite jobbigt ett tag men nu är det lättare igen.

NOVELL: Kom det idag då? Nä inte idag heller får se om det kommer till nästa vecka då.

ROMAN: Ja vi hoppas på bra sömn inatt så skall jag köra loss imonn igen då med detta. Skall gå över till huset nu så får vi se när jag igen tar mig in till skolan igen. Sedan är det Adam som är rätt svår jag skall få de som läser att gilla honom ända till slutet, då man får veta sanningen om honom. Det blir inte lätt det men hoppas jag kan få till det ändå. Bra sömn tack.

Jaha vann inget i onsdags heller som vanligt men tills imonn så smäller det. Eller hur? Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: