fredag 16 april 2010

Fredag 16/4-2010 20:03

DAG: Ja som vanligt blir det natt igen då ja, nä jag somnade inte som jag ville utan låg till tre innan jag lyckades somna. Och så vaknade jag ett par gånger under natten med. Men kom ur sängen till elva tiden och var klar med frukosten till tolv då jag gick loss på romanen. Men jag var trött idag så jag körde inte längre än en halv timme idag, mer nedan. (detta var vid halv två tiden nått sånt) Så efter det så drog jag in till ICA och apoteket för att inhandla lite. Stoppade också in 50 kr på mitt konto av 50 öringar fick då samtidigt ett gäng rör med enkronor. Så kom hem och packade upp sedan så satte jag mig och läste lite fram tills klockan slog halv tre då jag drog i mig min lilla mjukis. Så kan säga att de i boken har slagit till mot mobilgalningarna men det var ett misstag för de är telepatiska på nått sätt och kommer troligen för att hämnas. De alla drömde samma dröm om en galning som ledde de andra till anfall. Och de pratade om jag inte minns fel latin galningarna. De tror att det är någon som raderar deras minnen och lägger in nytt för de blir smartare med tiden. Varje natt så ligger de och laddar in mer nytt i deras tomma hårddisk, ja hjärnorna tömdes av mobilsignalen som gjorde dem galna. Så det är rätt skrämmande att det plötsligt får intelligens när de innan sprang omkring som galningar och dödade varandra. Dom har också en förmåga att inte gå in i hus där det inte finns mat. Så de som inte är galningar kan känna sig säkra inomhus på dagen. Men på natten så försvinner galningarna så då kan de färdas på gatorna. Får galningarna tag i en som inte är galen så slår de ihjäl dem med en gång. Så nu håller de på att få lite mer vett i skallen och det är skrämmande när man fått ett system som inte längre gäller. Ja i bok form så är det skrämmande att de får intelligens när de innan var galningar bara. Detta har jag lärt mig på kursen, när man väl förstår systemet som gäller så finns inte längre något kusligt i det med. Men här bryts systemet och man vet inte längre vad som gäller och det blir osäkert igen var de är säkra och inte. Dom brände ihjäl dem på en fotbollsplan, men det var inget bra det inte. Vi får se hur det går för dem. Sedan lyssnade jag lite på musiken jag gjorde i torsdags men mer om detta nedan. Jo jag tror det är fel på min box den spelar in korta snuttar av programmet, sedan är det ju det med fjärren med. Skall se om jag hinner med att ringa till måndag annars får jag göra det till tisdag. Och jag tror inte jag har garanti kvar heller så fan vet vad jag skall göra, hoppas att det är två års garanti på dem. Annars kan jag inte göra nått alls, då får jag leva med att den är kass. Men vi får se kanske så ringer jag till söndag tror det är öppet då med men vi får se hur jag gör. Jo sedan kom jag på vilket program det var som försvann igår det var google earth som försvann. Jag fick avinstallera det och om installera det sedan så kom det tillbaks igen. Man jag hade ingen aning om vad det var när jag såg att det var ett hål i skrivbordet. Men det löste sig det med som tur var, varför det försvann vet jag dock ej.

TRÄNING: Ja körde en tidigt ryggstretch idag för att jag skulle slippa det just som jag äter. Lite träningsvärk i magen har jag men det brukar jag få efter torsdags träningen.

NOVELL: Som vanligt inget att rapportera idag heller…

ROMAN: Japp en kass natt och en rätt kass dag på detta med, brukar gå hand i hand detta. Men jag körde ändå en halvtimme innan jag gav upp. Har kört ändå trotts att jag är trött men det blir inget vidare det så jag la ner idag. Mesta tiden gick åt att kolla fakta idag, vad skrev jag innan och så vidare. Men jag fick igång starten idag iallafall så fick jag nått skrivet. Men det är inte bra efter träning men vi hoppas att det blir bättre med tiden. Kör ju imonn så sover jag som jag brukar så tar jag igen det imonn så istället.

MUSIK: Japp körde en skann av musikdatorn idag och när den var klar så lyssnade jag igenom det jag gjorde till igår. Får nog spela om det igen, låter inget vidare om jag skall vara helt ärlig. Vi får se hur det blir till måndag då jag skall gå på det igen, men troligen så gör jag om gitarren på nått sätt. Vi får se till måndag.

Jaha det är igen dags att säga Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: