torsdag 11 juni 2009

Torsdag 11/6-2009 21:40

DAG: Japp natt igen då ja och inte som vanligt inatt, somnade inte som jag gjort senaste tiden utan till två tiden inatt. Varför, ja säg det den som vet. Sov sedan rätt kasst inatt men på morgonkvisten så fick jag ett par timmar sammanhängande sömn och vakade rätt pigg till halv tolv. Sedan fick jag i mig frukosten och sedan lyssnade jag på musik ett tag men ganska rätt på så kom lunchen. Detta då efter som jag vaknade sen idag, fick inte omeletten så bra idag. Men den gick ner iallafall, sedan efter detta så väntade jag bara på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde det så drog jag till träningen, idag kollade jag vädret och beslutade att inte ha med paraply. Och som jag sa förra gången så regnade det när jag gick där ifrån, det slår aldrig fel. Kom hem och stretchade och fick igång middagen, spanade på mythbusters när jag åt ett gammalt avsnitt men roligt ändå. Så sedan var det dags för blogg och nu är jag här. Mini blogg idag tror jag visst. Ja det var inget mer idag. Thats all foks.

TRÄNING: Japp var pigg idag när jag kom upp och så även när jag kom till träningen. Idag gick allt bra och lätt, vilket nog beror på sömnen på morgonen. Så nu vet jag att jag är redo att höja nästnästa vecka. Det är jobbigt att veta om man får ny styrka om det hela tiden går trögt. Men nu är det dags att höja och det tog 10 veckor denna gången. Men för första gången på länge kände jag att jag blivit starkare, fan om jag kunde sova bra varje natt då. Japp vi får hoppas att det kommer med en dag.

NOVELL: Jaha då skall jag köra igång igen imonn då. Jag har känt att jag kanske kommer tillslut få till det ändå. Bara jag bygger på och bygger på så tillslut så skall det nog bli bra. Just nu är det inget vidare men sen så kanske det blir bra, det gäller att lägga till och lägga till. Så vi får se nån gång till nästa år hur det ser ut då, vem vet kanske kanske.

Jaha då är det dags igen att säga Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: