lördag 6 juni 2009

Lördag 6/6-2009 20:01

DAG: Jaha då får vi väl börja med ett fyrfaldigt leve för Sverige denna dag, den leve, hurra, hurra, hurra, hurra. Så som dagen är det nog på sin plats, heja Sverige. Även om jag då inte firar detta på nått sätt, måste jag erkänna. Så nu över till min tråkiga dag då, somnade rätt snabbt igår redan vid tolv tiden slog jag igen mina blå. Sov rätt bra inatt och vaknade nån gång till tio tiden. Fick i mig frukosten och sedan körde jag igång men novellerna. Var klar idag till ett redan, sedan lyssnade jag på musik fram tills jag tog mjukisen vid halv tre. Efter det så drog igång med köttbullarna till träningsmaten rätt på detta så lagade jag träningsmaten. Men jag räknade fel idag så jag fick bara sex köttbullar i varje burk idag. Men det vet in om att jag är kass på att räkna sedan igår, men lösenords grejen. Var klar till tre eller strax efter det sedan väntade jag på att klockan skulle slå fyra och maten skulle gå igång. Idag hade jag köttbullar med mos och ketchup det var gott det. Jo jag kollade på lite sök info på min hemsida rätt roligt det se vad ni söker på. Jag fick en som var så här: Håriga gamla kärringar knullar. Hur de kan komma till min hemsida kan jag inte fatta. Jag har inget som står om håriga eller kärringar eller knullar, men de kom ändå in på min hemsida. Den sökfrasen har jag aldrig haft på sidan innan. Mystiskt vad folk söker på, ja även jag har sökt på mystiska saker så in är inte ensamma om mystiska sök. Så mer då. Jo jag såg på drömfångaren tror jag den heter av Stephen King men som film. Och som vanligt så gör de den skit kass igen, det är fan ingen ide att se på film. Böcker skall det vara skit kass var den med. Så jag raderade den med en gång, inget att spara på det inte. Det var tid som gick åt skogen att se på den, men nu har jag sett den så det är gjort. Kollade först på smallville innan jag gick på drömfångaren, så nu kommer ett par till om ett par dagar så har jag lite att se på sen. Nästa lördag och söndag då får det bli hoppas jag. Japp mer då? Jo inte många på aftonbladet inte mer än fyra fem per dag där. Men det är inte så konstigt det heller. Jo jag har fått mer utrymme på min hemsida, detta trotts att jag hade massor redan innan. Funderar att lägga till lite dvd, (ja jag kallar det dvd inte video den finns inte längre) har ett konto på youtube så jag skall se en dag om jag kan få upp nått. Jag vet dock inte ännu vad jag skall lägga upp men det får vi se. Tanken är att jag skall skriva ner nått och sedan läsa upp det. Vad man skall kalla detta då monolog? Eller nått sånt. Jag får se jag skall göra ett försök så får vi se vad in tycker om det. Jag har svårt att bedöma detta men ni kanske tycker nått. Förhoppningsvis så blir det skoj det jag får ihop, ja tanken är iallafall det. Vad som är skoj har jag inte svårt att veta, eller vad jag tycker är skoj kanske inte ni tycker är skoj. Vi får se i framtiden så skall jag lägga upp nått så får vi se var ni tycker om det. Så jag får lite nytt på sidan bloggen är knappt nån som läser så jag får ta till lite annat om det fungerar. Så nog för idag tack för idag.

TRÄNING: Japp lördag då är det stretch och som vanligt när jag gör detta på lördag så är det en lång stretch och seg för att  jag inte är varm. Så även idag. Och jag tror jag skall ändra om magövningarna igen till det jag hade innan. Kände av lite i ryggen idag kan varit från magen det, ja jag lyfte kanske lite för högt i torsdags. Men vi får se.

NOVELL: Japp kom igång idag snabbt och fick ur mig två noveller idag. Var klar redan till ett idag, vilket var bra eftersom jag skulle göra mat idag. Har nått fram till den transparenta mannen idag, och snart kommer de psykiska smärtorna. Men klart är att jag kommer få skriva om detta med, jag ser att det inte alls blir bra när jag får ner det. Kollade på lite jag skrev innan och näe inget bra, men det går att ordna sen när jag gör om det igen. Så det är lugnt. Nån gång skall det nog kunna bli nått av det ändå, och förhoppningsvis innan jag dör. Ni får hålla tummarna.

Jadå det är dags igen för att säga Tjingeling! :D :P :D  

Inga kommentarer: