fredag 5 juni 2009

Fredag 5/6-2009 20:01

DAG: Japp upp idag till åtta så dan har varit där efter med, dock var jag inte som jag brukar vara när jag går upp tidigt för jag sov nog fyra fem timmar inatt. Men segt var det och när jag kom upp till de sista stegen upp till dörren så var det illa svårt att hålla ögonen öppna. Klockan ringde till tio i åtta och jag drog på mig och stack ner. Sedan när jag kom upp så slog jag ner i sängen men kunde inte sova riktigt, jag hade satt klockan men litade inte på den riktigt så jag vaknade med tio minuters mellan rum. Samma sak efter jag var nere och hände upp, fick bara tvätta idag i tre timmar, tror jag. Det står på lördagar att det är tid mellan 8-11 och från 11-14 detta gäller även dag innan helgdag, och det är det väl idag eller? Röd dag imonn då blir det väl dag innan helgdag, jag såg att en skulle tvätta sedan vid fyra tiden så jag undrade om det var som jag trodde. Men till elva fick jag upp tvätten och la in och stupa i säng igen. Låg till tolv sedan gick jag upp och fixade till mig och åt frukosten. Efter detta degade jag runt och till halv tre fick jag i mig mjukisen, efter detta drog jag till ica. Jo jag gjorde ett misstag igår när jag räknade ut på lösenords grejen, det ligger på 260-270 inte som jag sa igår till 170-180. Hur detta gick till kan jag inte riktigt svara på men fel blev det iallafall. Jag ber om ursäkt för detta, dock kan jag meddela att licensen gäller livet ut, eller så länge man har samma dator. Fick mail igår om det, så det är ändå inte så dyrt skall se i slutet av månaden om jag köper det eller inte. Hoppas ni inte blev allt för arga på mig men jag pillade med valutan måst ha lagt in fel valuta och räknat på USD eller nått sånt. Så kan det gå när haspen är på. Så sedan fick jag i mig maten idag tog jag en karré och en kotlett med pommes till. Imonn är det dags att göra köttbullar till träningsmaten, har tagit fram en förpackning köttfärs idag. Funderar på att sälja mina trummor och köpa ett digitalt set ligger på 6000 men frågan är om jag får ihop det på min gamla. Men skall vänta tills novellerna är inne så får vi se vad jag gör. Sedan skulle det vara en dator till och ett ljudkort och en keyboard och nått program det kommer bli dyrt det räknar med 16-17000 med allt. Så mycket pengar har jag inte ändå så men vi får se vad som händer. Jag vinner nog på lotto, eller hur?

TRÄNING: Japp bytte lite metod igår för magen, men den tog inte så bra igår som innan. Jag får se hur jag gör med det, men jag skall köra två veckor till innan jag skall försöka höja igen. Så får vi se. Japp så är det stretch den stora imonn då ja.

NOVELL: Japp då skall vi gå på det igen då imonn, hoppas som vanligt på bra sömn inatt så skall det nog gå bra.

Då säger jag Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: