söndag 21 juni 2009

Söndag 21/6-2009 20:01

DAG: Jaha då var det kassa nätter men bra dagar, i fredags så fick jag i mig lite för mycket öl. Ja det var bara tre starköl med så la jag till lite rökt korv till det, det var inte så bra det. Så det var inte många timmars sömn den natten. Så lördag så tog jag inte öl alls men när jag la mig så hade jag lurarna på fram till halv två. Då var det dags att sova men tillslut fick jag dra till toan och då var sömnen över. Så det blev högst en timme sömn igår natt. Så var det annars så var det gott med sill och det som skall till. Och trevligt sällskap på det hela. Så idag så kom ja då upp redan vid halv två på natten så jag åt frukosten redan till sju tiden. Och middagen till två tiden sedan drog jag hem och rätt på det ut och handlade lite. Så fick jag i mig lite lunch på det och lite matrix under tiden jag åt. Vi får hoppas på sömn tills imonn så jag kan höja upp vikterna. Men jag tror jag somnar rätt lätt idag, hoppas jag. Kort blogg idag tror jag visst att det blir. Men jag är rätt seg idag med så det är nog därför.

TRÄNING: Ja två dar kass sömn kan ge kass träning imonn med, hoppas på lång sömn inatt så skall det nog ordna sig.

NOVELL: Japp inte mycket kvar på denna månad nu men ett tag till skall jag köra andra boken. Sen är det dags igen för novellerna andra omgången.

Japp storvinst kanske då på lotto som grädden på moset idag skulle va gött. Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: