onsdag 24 juni 2009

Onsdag 24/6-2009 20:01

DAG: Jadå är det natt igen då, somnade igen utan att lyssna på musik, och som vanligt så vakande jag igen tidigt. Dock inte så tidigt som jag brukar, vid tre tiden, utan till fem. Men som vanligt så somnade jag inte sen ja la mig vid tio tiden och låg till elva men sov inte en blund. Vid sju så tog jag mig upp och fick igång en frukost, idag hade jag ägg frukost. Tre ägg och två mackor, jag brukar få i mig mer när jag vakar tidigt än om jag sover längre. Så sedan gick jag igång med novellerna till tolv tiden nått sånt. Var klar idag till halv två, då jag tog mig ut till ica och handlade. Men jag glömde lappen så jag tog det jag mindes, hade kommit halvvägs när jag kom på det och hade inte lust att gå tillbaks. Köpte lite och en påse med godis för 6,80 sedan drog jag hem igen och kunde då nöjt konstatera att jag fick med mig allt som jag skulle ha utan lapp. Och min sista hundralapp gick idag, men det är löning imonn så det är lugnt. Skall betala räkningar och binero räkningen med så får jag se vad jag kan ta hem denna månad. Vi kan bara hålla tummarna för att inget oförutsett inträffar, som det gjort de senaste månaderna. Så skall jag nog kunna spara en slant denna månad, om allt går bra. Har tusen skall få ihop fyra fem till hur det nu skall gå till, men jag har lite mer tid på mig in på nästa år, hoppas jag. Jo sedan är det virusskydd och brandvägg som skall uppdateras till september, hur jag skall göra med det får vi se. Jag har inte bestämt mig ännu på denna punkt, skall jag köpa Mcafee eller gratis från telia? Vi får se hur jag gör med det, jag skall iallafall stänga av automatisk uppgradering nån gång i början av september. Annars får jag virusskydd till USB:n har inte nytta av det om jag skall vara helt ärlig. Så var det med det, mer till detta då? Ja jag satte igång maten redan vid tre tiden idag, var rätt rejält hungrig idag tackvare tidigt start. Hade pepparbiffar med pepparsås, ja jag vet peppar peppar ta i trä, men det var gott det tog idag klyftpotatis till istället för ris som jag brukar ha. Det var väldigt gott idag, och sedan fyllde jag på med lite oxpytt och ägg och en bit bröd till lunch. Ja när jag åt kollade jag på matrix 3 sedan såg jag på smallville tror att de har visat det förut kände igen det. Sexan kan körs hur som helst så jag tror det var fel avsnitt, men jag kan ha fel men jag kände igen det iallafall, så jag tror det var ett gammalt avsnitt. Så mer? Jo det är dags för storvinsten igen onsdag och lotto, kan bara sluta på ett sätt det, ja ni vet.

TRÄNING: Jaha känns i benen idag med, men det går nog bort tills imonn, hoppas jag. Så får vi även hoppas på bra sömn inatt så jag har lite krafter för att höja upp imonn. Jobbigt kommer bli armar, och magen särskilt bollen som nu är höjd till 25. Men men det skall nog gå det med, men det hänger på sömnen. Tummarna…

NOVELL: Jajjemensan dags igen då för de psykiska smärtorna då ja. Fick ur mig två idag och tänkte nog när jag kom upp idag att då går denna dag åt skogen men så var inte fallet. Nu har jag fredag, lördag och tisdag sedan är det dags att gå över till den andra novellerna igen då. Vi får se om något som kan kallas bra kommer ut nån gång till mitten eller början på nästa år. Vi hoppas, nja vi men jag hoppas iallafall. Jag är lite miljöskadad från de femton åren jag stod i butik, när jag kom dit så var det inte längre jag, utan vi som skulle hjälpa till. Det sitter i ännu och fan vet om det någonsin går ur mig, femton år är en lång tid.

Näe dags att kamma hem stålarna då, så imonn får ni läsa miljon bloggen, ja vi vet hur det slutar eller hur… Jag säger Tjingeling! :D :P :D

Inga kommentarer: