lördag 13 juni 2009

Lördag 13/6-2009 20:00

DAG: Jaha natten var inte så bra inatt igen, sov kasst fram till sex då jag vaknade upp för längre tid. Satte på mig musik fram till åtta tiden då de åkte av igen, och jag lyckades somna igen efter det. Vaknade igen till elva tiden så jag fick ändå rätt bra med sömn på morgonen. Kom upp och fick i mig frukosten sedan till tolv tiden gick jag igång med novellen. Idag var jag nästan klar till halv tre då mjukis klockan ringde, sedan tog det ett tag så till kvart i var jag klar och fick i mig mjukisen. På detta gjorde jag träningsmaten var klar nån gång tio i fyra. Så på detta så kom stretchen och sedan middagen. Idag fick jag i mig köttubllar med mos, var inte heller så väldigt gott idag, men det gick ner ändå. Sedan slog jag en signal till morsan och kollade lite lotter, men som när jag spelar så vann hon inget alls. Så sedan var det dags för lunch fick i mig detta och spanade lite på teven. Jo jag såg smallville när jag åt middagen, glömde säga det innan, som om ni ville veta det. Så mer? Näe inte idag jo jag var uppe på king.com idag spelade och förlorade som vanligt är inget roligt att spela där. Jag spelar så sällan att jag inte kan spelen jag spelar, så jag förlorar alltid. Nu gick det 11 spänn igen, men jag har lite över 100 kvar på kontot. Japp skall se idag om det har slagit till på lotto, men skulle tro att det blir som vanligt, intet. Näe dags att säga hej…

TRÄNING: Japp stretch idag och lite mindre seg idag än vad det brukar vara. Lite varmare idag så jag var rätt varm när jag körde idag. Och det gick bättre än det brukar göra på lördagar.

NOVELL: Japp då körde jag på idag igen då ja, fick en novell klar och så skrev jag ner cyanid idag på papper. Skall lägga den i novellsamlingen, men jag vet inte om jag gör det nu. Den blev bara 4 sidor lång, man jag skall gå på den igen så det kan nog bli lite längre sen. Jag får se vad jag gör med den sen. Så idag höll jag på ända till halv tre ja lite längre ändå faktiskt. Så är det tävlingsnovellen till tisdag som gäller sedan skall den gå iväg till torsdag tror jag att det blir. Sedan är det tvätt på fredag och efter det drar jag till morsan över midsommar, kommer igen till söndag igen.

Nä nu skall det bli gott att plocka hem stålarna igen. Jag säger Tjingeling! :D :P :D 

Inga kommentarer: