torsdag 4 april 2019

Torsdag 4/4-2019 20:10

DAG: Jaha vaknade idag till 9 tiden av att de bankar in pålar har hållit på med detta ett tag nu. Men jag var ändå rätt pigg idag kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och gick sedan igång med romanen körde den idag fram till 14:30 tiden då jag la av för dagen. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Och ja jag hoppade stretchen igen idag och gick igång med middagen. Så och idag så glodde jag på teven ända till 19:30 då jag skulle gå igång med bloggen. Så mer? Nä inte mer idag har spelat lite spel med under dagen.

TRÄNING: Ja körde idag och jag körde allt idag men jag hoppade stretchen igen idag jag la mig en stund och så laddade jag hem ett spel så jag tappade farten idag helt och la ner.

ROMAN: Ja det gick lite segt idag men jag kom på en ny sak som jag la till kommer köra den tills det är klart om ett tag.

MUSIK: Ja inget idag heller.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: