onsdag 3 april 2019

Onsdag 3/4-2019 19:45

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt vaknade idag till 10:30 och var skit seg kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Jo jag har spelat nya spelet idag det heter neverout och är ett pusselspel. Så mer? Jo jag har packat väskan idag för träningen med men annars har jag inte gjort nått idag på hela dan. Jag var för trött för att skriva idag så jag la ner detta. Och jag har sett att ett gratis spel kommer ut imonn som jag skall ta och ladda ner. Men annars då? Jo jag har chans på lite pengar idag fick ingen storvinst men jag kan ha vunnit 400000 om jag har tur. Så annars då? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn då det är träningen som gäller för mig. Kan hoppas att jag sover bättre tills imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat och jag hoppas att jag sover inatt så jag kan köra allt imonn.

ROMAN: Ja skulle ha kör idag men det sket sig kör imonn hoppas jag.

MUSIK: Jag kommer lägga ner denna punkt ett tag så får vi se om jag kan köra igen sedan.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: