söndag 28 april 2019

Söndag 28/4-2019 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt igen sov inte bra kom ur sängen till 10:50 idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång att klippa mig skulle ha gjort det igår men gjorde idag. Så efter detta så fick jag igång dammsugaren och körde allt. Så efter detta så väntade jag på att klockan skulle slå 14:00 då jag gick igång med middagen. Jag hade idag kyckling och jag satte in den till två och det var klart till tre. Så sedan så åt jag och såg en film som jag hade börjat på en annan dag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så var jag klar med dagen idag. Jag har kollat lite hemsidan idag med nya programmen kan kolla mycket med dem hur sidan kommer med i SEO och lite till jag har mycket att göra innan jag kan lägga upp den nya hemsidan bygga och sedan fixa alla grejor att lägga till som jag ser i programmen. Så mer? Jo jag köpte två spel idag nä igår ena kostade 9 och andra 10 så de var billiga och jag har spelat idag med på en av dem. Så mer? Jo jag vann nog inte nått igår heller ser det idag men jag tror inte jag vann nått. Så mer? Jo till 17:10 gick jag igång med spelet jag spelar nu varje onsdag och söndag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. Så håller vi tummarna för att jag sover inatt.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn. Så hoppas jag att jag sover inatt så kör jag imonn igen allt hoppas jag.

ROMAN: Ja jag hoppas att jag kör igen till måndag om jag sover vill säga och det hoppas jag att jag gör.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: