söndag 14 april 2019

Söndag 14/4-2019 19:32

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen inatt kom igång idag till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång att dammsuga till ett tiden. Så efter detta så gick jag igång med middagen till 14:30 tiden hade idag fiskpinnar och mos gott mos. Såg en film när jag åt idag den var okey men så där. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag igång att streama till sex tiden gick så där idag. Så mer? Jo jag har chans till lite pengar idag ser när jag kollar mailen idag efter jag kollat aftonbladet. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och jag är redo för att köra imonn jag hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja sover jag inatt så kör jag imonn så jag hoppas att jag sover nog inatt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: