måndag 22 april 2019

Måndag 22/4-2019 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite bättre natt inatt jag vaknade tidigt idag men jag var rätt pigg och kom sedan ur sängen till 10:30. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till tolv tiden körde den idag till 14:00 då jag gav upp för dagen. Så till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Körde stretchen idag och sedan fick jag i mig middagen. Så mer? Ja mer? Jo jag skall spela igen till onsdag 18:00 men inte live jag lägger upp sedan om det blir bra annars skiter jag i det. Så till onsdag 18:00 och sedan till söndag 18:00 så spelar jag in och kanske lägger upp sedan. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag ses igen imonn. En bra dag idag.

TRÄNING: Ja körde allt idag och jag kör just nu baklänges och så kollar jag höjningar idag så till nästa vecka skall jag öka tyngden på allt ja nästan allt.

ROMAN: Ja jag körde idag och det gick bra men jag tappade farten lite på slutet idag men en bra dag idag.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: