måndag 29 april 2019

Måndag 29/4-2019 19:42

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår bestämde jag mig för att ta ölen morsan köpte de som skulle vara alkoholfria men var 0,5 så jag tog dem två efter middagen. Och kunde inte somna alls igår låg till tre innan jag tillslut somnade. Så sov sedan rätt okey men appen kände inte av att jag var vaken och visade inte rätt. Men jag var seg idag när jag vaknade till 11:10 fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo jag har pillat lite med hemsidan idag igen av och till. Men bara att se korta bitar inte göra klart eller nått sånt. Så sedan till tre stack jag till träningen och sedan hem igen. Stretch och så middag på det. Såg en film idag när jag åt men jag hann inte se klart idag så jag ser en annan dag. Så mer? Jo jag pillade mer med hemsidan idag efter detta och jag fick inte till det som jag ville idag heller. Men jag skall göra hela alltet och sedan måste jag igen kontakta dem för mer hjälp sedan. Jo jag har lagt på PHP på hemsidan jag la först på 5,4 men idag la jag till 7,5 om jag inte minns fel kanske var 7,3 men jag minns inte helt idag men jag la på den högsta idag så det finns inte högre att lägga på. Det var för bloggen som jag la på nytt. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja idag körde jag och höjde allt idag så idag var det tungt men skiten höjer sig 7 kilo det är mer än jag orkar men det finns inget annat att göra. Jag kör samma vikt på mycket med för jag kan inte höja ännu. Så nu har jag armarna till torsdag och det blir hårt men jag tror att jag kan för tyngden höjs där med 2 kilo och sedan med 2 kilo på hantlar med.

ROMAN: Jaha kör tills imonn om jag sover vill säga jag hoppas det för nu är det länge sedan jag körde igen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: