lördag 6 april 2019

Lördag 6/4-2019 19:40

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen och de har inte fixat appen än det kom en uppdatering men den är inte okey ännu. Så kom ur sängen till 11:30 fick i mig frukosten och sedan tabletterna. Så sedan gick jag igång med romanen ett tag men la ner och jag la också ner stretchen idag helt jag tappade farten idag och la ner. Så till tre så gick jag igång med middagen hade idag fläsk och mos och löksås såg en film när jag åt idag. Som var okey. Så mer? Jo jag såg av misstag att jag inte hade vunnit nått igår heller. Så mer? Jo jag har pillat lite med nya spel som jag skall spela senare. Jag har fixat lite art till dem idag men nästa spel jag spelar har jag inte köpt ännu. Jag får 300 från enkäter jag svarar på men det kommer ta en tio dagar innan jag får dem. Men så skall jag köpa nästa spel som jag skall streama igen. Men jag tror jag kommer streama två dagar då onsdag och söndag till sex. För jag fick ett spel gratis som jag hade tänkt att köpa det kommer jag streama med en dag så nu har jag spel att spela. Så jag gjorde art till detta idag men jag har inte köpt nästa ännu. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade igen men till nästa vecka så måste jag köra stretchen igen jag måste gå igång igen med detta jag hoppas att jag når resultat på tre månader om jag kör varje vecka tre gånger.

ROMAN: Ja jag körde idag ett tag men så tappade jag farten igen och la ner. Imonn är det dammsugning och sedan stream men till måndag kör jag igen.

MUSIK: Ja om jag sover så kör jag inte på denna punkt igen förrän jag är klar med romanen.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: