tisdag 23 april 2019

Tisdag 23/4-2019 19:36

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov illa fram till 11:00 då jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Så till två tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så idag tog jag bort muse och gjorde rum för de nya programmen jag tänker köpa till den 26é. Så mer? Jo jag har pillat lite med hemsidan idag jag har gjort anteckningar på bilder som jag har lagt upp och lite till. Så mer? Programmen kommer gå på 2250 och jag köper dem till den 26é så har jag gjort plats på skrivbordet för dem med. Så mer? Jo jag gick igång med middagen till tre tiden idag jag hade idag inlagd lax och potatissallad och såg en film idag när jag åt rätt okey hette Life. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör igen till torsdag igen. Hoppas jag sover då.

ROMAN: Nä inget idag heller.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: