fredag 26 april 2019

Fredag 26/4-2019 20:04

DAG: Jaha till natt igen och en små kass natt vaknade ett otal gånger inatt och kom ur sängen till 11:00 fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå tolv. När den gjorde detta så stack jag ner med tvätten och sedan upp igen. Har pillat med programmet idag men jag har inte fått gjort nått utan gjort och sedan gett upp. Skall jag göra så måste jag köra längre tid och inte ha annat att göra. Så jag tar en dag då jag sover kasst och så kör jag hela dagen. Jag skall börja med att göra mobil sidan sedan skall jag spara startsidan och göra om den på alla sidor jag vet inte hur man gör detta så jag måste läsa. Problemet är att alla artiklar inte är bra många är gamla och gäller inte längre. Så det är svårt att veta vad man skall läsa och inte läsa. Men jag skall ta en dag och köra bara detta så skall jag nog kunna göra det. Så till ett tiden stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Och sedan till fyra tiden var jag nere och fick upp tvätten och gick sedan igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg en film som jag inte såg klart idag ser en danna dag. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så nu bloggar jag igen. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja jag kör igen tills imonn om jag sover vill säga jag hoppas det. För jag har gjort två gånger och redan nu är det lättare att köra så jag hoppas att jag kan gå ner i spagat till om tre månader vi får se.

ROMAN: Ja körde inte idag men jag hoppas på imonn om jag sover vill säga jag hoppas på det.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: