fredag 12 april 2019

Fredag 12/4-2019 19:47

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt fick inatt upp till 50 minuter rem och kom ur sängen till 10:30 tiden. Men jag var rätt seg idag ändå. Så fick i mig frukosten och så satte jag igång med tvätten till tolv sedan upp igen. Så gick igång igen till 12:45 med att sticka ner och hänga upp den. Sedan stack jag till posten och sedan till ICA för att handla lite sedan hem igen. Fick igång skannern till ett tiden på båda datorerna och så fick jag vänta på tvätten. Så var nere och hämtade tvätten till fyra tiden och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg en film idag ja jag satte igång att se en dag och såg resten idag. Rätt okey. The silens hette den om jag nu stavar rätt. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn. JO! Det är dragning idag till 21:00 och sedan till 21:30 så jag hoppas på signal till 22:00 tiden om det inte är under millen då ser jag det tills imonn när jag kollar mailen.

TRÄNING: Ja kör stretchen imonn hoppas jag åtminstone ben stretch i alla fall så jag hoppas att jag sover inatt.

ROMAN: Ja kör imonn om jag sover inatt vill säga jag hoppas på det ser imonn.

Så jag säger Tjingeling! 

Inga kommentarer: