torsdag 25 april 2019

Torsdag 25/4-2019 19:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och lite små kass natt inatt men jag var ändå rätt okey idag. Bankandet satte igång till 7:30 idag och då vaknade jag kom sedan ur sängen till 10:30 idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag. Så jag satte igång att ladda ner mina program idag gick igång med detta till ett tiden men det var illa seg nerladdning och jag fick sticka till tre till gymmet. Så sedan hem igen och idag körde jag hela stretchen med och sedan fick jag igång middagen. Jo innan detta så satte jag mig och laddade ner de sista programmen innan jag gick igång med stretchen idag. Det gav tio program att ladda ner idag. Nu återstår det att läsa hur man gör och det är många sidor att läsa såg jag idag. Så mer? Jag såg en serie när jag åt idag och sedan fick jag i mig lite kaffe. Nä jag fick inte i mig kaffe idag jag var sen idag och fick inte i mig kaffet idag gör efter bloggen idag. Så mer? Nä jag kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag. Jo imonn skall jag tvätta och sedan skall jag läsa på hur man gör med programmen.

TRÄNING: Ja lite seg men allt gick bra idag och jag körde sedan stretchen med idag. Och det går lättare nu gör inte så ont längre så jag hoppas att jag kan få till spagat på tre månader vi får se.

ROMAN: Ja jag fick inte gjort nått idag heller men jag kommer igen till lördag hoppas jag vi får se.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: