lördag 20 april 2019

Lördag 20/4-2019 19:51

DAG: Jaha till natt igen då  ja och en skit natt igen sov illa fram till 10:30 ja jag vaknade tidigt idag men kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så gjorde jag inte mer idag. Till ett kom morsan och så fick vi i oss en kopp kaffe och så stack hon sedan hem igen till 16:15 tiden då jag gick igång med middagen. Jag fick lax idag så jag stekte den och ris till det var väldigt gott, även om jag är så där på lax så var det gott idag. Såg en film jag såg innan men såg klart idag. Så mer? Jo jag har gett upp att streama kommer inte köra imonn utan ger upp. Så mer? Nä kommer inte på mer att säga idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja kör igen till måndag kan bara hoppas att jag sover då så jag kan köra stretchen med tills denna dag.

ROMAN: Ja jag vill ha mer sömn så skall jag köra klart romanen så fort jag kan.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: