tisdag 2 april 2019

Tisdag 2/4-2019 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en skit natt inatt sov inte förrän till fyra och trettio inatt och sov sedan inte så länge. Kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och fick sedan vänta på tabletterna ända till 11:30. Ja så gick jag igång med romanen men idag så tappade jag farten och la ner jag spelade ett spel som jag laddade ner för det kostade bara 11 kronor så jag köpte idag. Och så spelade jag detta och så sket jag sedan i romanen efter jag var klar med spelet, ja jag har inte spelat klart men för idag spelade jag klart och la ner. Så sedan till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kyckling klubbor två stycken. Men de blev inte bra idag jag körde dem 40 minuter men fick ingen färg på dem alls. Dom var klara men som jag sa ingen färg alls och inte så gott. Men de gick ner jag såg idag två serier när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så lite ostbågar som nu är slut. Så mer? Jo jag har spelat ett spel till idag som jag tror jag kommer lägga ner det är ett spel som inte har något slut och de spelen gillar jag inte. Så till den 4é skall jag ladda ner ett spel till som är gratis som jag hade tänkt att köpa men jag får nu gratis gratis är gott. Så mer? Jo jag laddade upp videon till Youtube innan jag gjorde nått idag på morgonen. Så mer? Nä nog för idag ses igen tills imonn. Jo en sak till det är spel idag till 21:30 ringer nog innan 22:00 om det är över millen. Vinner jag så får ni reda på detta på Twitter idag eller så tills imonn om det inte är över millen.

TRÄNING: Ja träningen gick bra för jag sov okey så jag hoppas att jag sover tills torsdag med och då kör jag igen.

ROMAN: Ja sover jag bättre inatt så kör jag imonn igen på denna punkt. Vi hoppas på det.

MUSIK: Ja om jag får som jag vill så kommer jag inte göra mer på denna punkt på ett bra tag fram över.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: