fredag 19 april 2019

Fredag 19/4-2019 19:43

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt inatt. Kom ur sängen till 10:30 men vaknade tidigt idag och kunde sedan inte somna om igen. Så fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå. Ja till 13:00 så stack jag till stan för att få in 500 på kontot och sedan hem igen. Stannade på ICA för att handla lite sedan hem igen. Så till tre tiden gick jag igång med middagen hade idag kotletter med stripes och såg en serie när jag åt idag. Det var sista avsnittet idag och jag vet inte om den kommer igen till nästa år. Så efter detta fick jag i mig en kopp kaffe och så har jag inte gjort mer idag på hela dan. En kass dag idag fick inte nått gjort idag. Jo jag gick hem idag från stan. Så mer? Nä jag kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn kommer morsan till ett tiden så jag kan inte köra stretchen imonn heller men jag tar igen det till måndag och nästa vecka.

ROMAN: Ja till måndag hoppas jag att jag kommer igen med denna punkt.

Så dagen är över och jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: