tisdag 9 april 2019

Tisdag 9/4-2019 19:34

DAG: Jaha till natt igen då ja och en lite kass natt inatt ja morgon var kass jag vaknade ett otal gånger till slag från huset de river vid tåg spåret så jag vaknade idag till sex sedan ett otal gånger fram till 10:30 tiden. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med inte nått idag igen. Jo till ett tiden var jag ute på apoteket och fick lite saker men jag fick ändå beställa så jag får hämta från appen de hade det inte inne. Så sedan stannade jag på ICA för att handla lite sedan hem igen. Så gick igång med middagen till tre tiden hade idag pepparbiffar och pepparsås med ris och såg en serie idag när jag åt. Så ringde morsan med idag. Så mer? Jo jag har glott lite på Youtube idag med till och från. Så mer? Nä inte idag en kass dag idag och jag säger hej ses igen imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men jag hoppas att jag sover till torsdag så kör jag igen med stretch och allt.

ROMAN: Ja jag körde inte nått idag men det var en kass natt inatt så då blir det så.

MUSIK: Jaha kommer nog inte köra på denna punkt på länge tror jag.

Så jag säger Tjingeling!

Inga kommentarer: